3 mins read

Nákupy za 10.072.011 Kč

Během letošního ročníku charitativní kampaně společnosti ROSSMANN 5.000.000 Kč pro dětský úsměv se díky prodeji produktů označených symbolem úsměvu podařilo vybrat částku 10.072.011 Kč.  K této částce pomohl každý, kdo v týdnu od pondělí 19. do soboty 24. září 2011 zakoupil některý z 280 vybraných produktů.


 


Společná pomoc ohroženým dětem se již potřetí stala hlavním tématem a posláním úspěšné charitativní kampaně s názvem „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“. Také letos ji podpořila nákupem speciálně označených produktů řada známých osobností. Darovat dětem úsměv přišla moderátorka Ivana Gottová, moderátorka a herečka Mahulena Bočanová, herci a moderátoři Roman Vojtek s Petrem Vondráčkem. Společně s nimi přispěl každý, kdo od pondělí 19. do soboty 24. září 2011 zakoupil v některé ze 111 prodejen sítě drogerií a parfumerií ROSSMANN některý z 280 vybraných produktů. Celá částka zakoupených takto označených výrobků byla započítána do výsledného výtěžku, který Nadaci Naše dítě použije na pomoc handicapovaným a novorozeným dětem se zdravotními komplikacemi při porodu.

 

 

Konkrétně na podporu pěti denních stacionářů s asistentskou péčí o postižené děti. Vybrán byl denní stacionář AKORD v Praze, Denní stacionář Alvalída v Liberci, Stacionář v Jihlavě, Občanské sdružení Lipka v Prostějově, Dětský klíč v Šumperku. Dále budou z výtěžku zakoupeny resuscitační sady, které pomáhají novorozencům při komplikovaných porodech. Získá je například nemocnice v České Lípě, Teplicích, Jindřichově Hradci, Kolíně, Kladně, Uherském Hradišti, Prostějově, Třebíči, Praze (FN Královské Vinohrady) nebo Žatci. Pro Dětskou nemocnici FN Brno bude z výtěžku kampaně pořízen transportní inkubátor k převozu novorozenců a pro novorozenecké oddělení Thomayerovy nemocnice v Praze zakoupen přístroj na detekci závažného poporodního postižení mozku dětí. Dále bude Nadace Naše dítě hradit výcvik asistenčních psů, řešit individuální potřeby handicapovaných dětí a pomáhat dalším ohroženým dětem v těžkých životních situacích.

 

„Jsme nadšení, vážíme si zájmu všech našich zákazníků, zaměstnanců a partnerů, kteří se na charitativní kampani podíleli, a neotočili se zády k potřebám zdravotně znevýhodněných dětí. Za uplynulé tři roky, kdy pořádáme charitativní kampaň 5.000.000 Kč pro dětský úsměv, jsme pomohli celkovou sumou 21.584.603 Kč. Jsme rádi, že můžeme pomáhat a darovat dětem úsměv. Kampani se věnujeme s velkým zaujetím a těší nás, že naše snaha má opakovaně úspěch,“ řekl František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN