Milka podpoří dětskou léčebnu Českého červeného kříže v Bukovanech

0
  •  V soutěži s Milkou se každý den až do konce prázdnin hraje o 5 tisíc korun
  • Stejnou částku pak výrobce produktů Milka, společnost Mondelez, daruje Českému červenému kříži
  • Na nákup nových diagnostických přístrojů a obnovu technického vybavení pro Dětskou odbornou léčebnu Charlotty G. Masarykové v Bukovanech poputuje téměř 300 tisíc korun

Značka čokolád a sušenek Milka startuje o letošních prázdninách novou spotřebitelskou soutěž s názvem „Čas na jemnost“. Každý den od 3. srpna do konce září získá jeden vylosovaný soutěžící, který zakoupí libovolný výrobek značky Milka a svoji účtenku nahraje na stránce Milka.cz, částku pět tisíc korun. Stejnou sumu pak výrobce produktů Milka, společnost Mondelez, následně daruje Českému červenému kříži. Ten tak za dobu konání soutěže dostane celkem 295 tisíc korun. Rozšířením spotřebitelské soutěže o finanční pomoc Českému červenému kříži navazuje Milka na předchozí spolupráci z jara letošního roku, kdy v souvislosti s pandemií koronaviru darovala této organizaci 200 tisíc korun a tunu produktů.

„Jsme velmi rádi, že se na nás značka Milka obrátila s nabídkou pomoci už podruhé během letošního roku. Slíbené finanční prostředky využijeme na nákup potřebných diagnostických přístrojů pro Dětskou odbornou léčebnu Charlotty G. Masarykové v Bukovanech a dále na obnovu technického vybavení léčebny, kde se léčí děti ve věku od 1 roku do 18 let s chronickými nemocemi dýchacích cest, astmatem, alergiemi, kožními nemocemi, ale také s výživovými poruchami,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Českého červeného kříže.

Kampaň poběží od 3. srpna do 30. září na Instagramu, Facebooku a Youtube, kde se o promo soutěže postarají ambasadoři značky Milka: influencerka Little Kao se svým přítelem, oblíbeným influencerem Jirkou Králem, youtuberka a influencerka Aneta Chroustová a influencer a youtuber Adam Mach. Většina z nich spolupracovala s Milkou již při minulých kampaních, a propojení s Českým červeným křížem vnímají jako správnou věc.

„Mám radost, že se nám podařilo v krátkém čase přijít s kampaní, která v době, kdy se stále potýkáme s následky pandemie koronaviru, přináší našim spotřebitelům radost v podobě každodenní pěti tisícové výhry,“ říká Jakub Barvínek, brand manager tabulkových čokolád Milka a dodává „navíc prostřednictvím Českého červeného kříže a Slovenského červeného kríže, kterým darujeme stejnou sumu jako našim soutěžícím, se dostane pomoc těm, kteří to potřebují nejvíce.“