Jak posílit střed těla a zhubnout

Nejkritičtější partií většiny lidí bývá střed těla. Když jej posílíte, nejenže zhubnete břicho, ale získáte lepší držení těla, zvýšíte si sebevědomí a zbavíte se také vnitřního, viscerálního tuku. Víte, jak se dostat do formy co nejrychleji?

 

Vhodný sport

Vyberte si sport, který vás bude bavit. Pro posílení středu těla jsou vhodné kardio aktivity, kam patří například běh na běžeckém páse, jízda na rotopedu nebo také cvičení na eliptickém trenažéru. V ideálním případně byste měli na těchto strojích cvičit třicet až šedesát minut denně, alespoň třikrát až čtyřikrát týdně.

 

Kde cvičit

Cvičit můžete v profesionálně vybaveném fitness centru, kde nechybí kardio zóna nebo si můžete některý z těchto posilovacích strojů pořídit domů. Vyberte si takový, na kterém vás cvičení baví a který se vám vleze do bytu. Pokud máte jednu celou místnost vyhrazenou pouze na cvičení, tak si můžete domů pořídit i více cvičebních pomůcek.

 

Nezapomínejte na posilování

Skvělým doplňkem kardio cvičení je také posilování. A to buď s vlastní váhou, nebo s činkami. Vybrat si můžete kilové nebo dvoukilové činky a následně váhu přidávat. Vhodným pomocníkem je také bosu, které si můžete dát pod záda, když děláte sedy lehy nebo sklapovačky.

 

Cvičení venku

Pokud se rozhodnete střed těla posilovat venku, tak vhodným pomocníkem je švihadlo, které posiluje celé tělo. Dopřejte si denně pět minut skákání v kuse a již po měsíci uvidíte první změny na vaší postavě. Moderní cvičební pomůckou, kterou využijete doma i venku je závěsný systém TRX. S ním posílíte nejen střed těla, ale také svaly na rukou a nohou.

 

Správný jídelníček

Abyste své snažení podpořili, tak se zajímejte i o správnou skladbu potravin. Nechte si sestavit jídelníček na míru a dodržujte jej. První týden bývá nejtěžší, po třech týdnech si však na nové potraviny a pravidelnost v jídle zvyknete, a navíc jíž budou patrné první změny. Pro rychlejší hubnutí středu těla a hlavně břicha zkuste alespoň na nějakou dobu vyřadit pečivo a bílý cukr. Uvidíte, že vaše snažení půjde rychleji.

 

Relaxujte

Kromě cvičení se nebojte také odpočívat a relaxovat. Můžete vyzkoušet lymfodrenáž a nechat si rozproudit lymfu. Své snažení můžete podpořit také pravidelným plaváním nebo jízdou na rotopedu, kterou můžete snadno praktikovat z pohodlí domova, navíc u oblíbeného seriálu nebo filmu.